Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Καληνύχτα Μπανανία..Goedemorgen Nederland..

Τελικά έφυγα από την Μπανανία μας..Βασικά με έδιωξαν..Ήμουν 1 χρόνο σχεδόν πάλι άνεργος,χωρίς καμία προοπτική να βρω στα γρήγορα δουλειά..Και αν έβρισκα θα έδινα κάθε μέρα ραντεβού στα 11ωρα και 12ωρα για 700 ευρώ (αν ήμουν τυχερός και τα έπαιρνα),χωρίς κανένα εργασιακό δικαίωμα (βλέπε μπλοκάκι ελεύθερου επαγγελματία-η σύγχρονη κατάρα μηχανικών-δικηγόρων κ.α.) Έτσι όταν βρέθηκε η ευκαιρία να βγω εκτός Ελλάδας, δεν το σκέφτηκα καν..Αλλά δεν μετανάστευσα με τη θέληση μου..Με έδιωξαν όλοι αυτοί οι σάπιοι που κυβερνούν τη χώρα τόσα χρόνια και όλοι οι βολεμένοι κάτοικοι που για μια θεσούλα στο δημόσιο τους χαρίζανε την ψήφο τους..



Τέλος πάντων..Ίσως και να είναι καλύτερα που έφυγα.. Μερικοί ακόμα μήνες στην Μπανανία απλά θα με έφερναν πιο κοντά στην κατάθλιψη και στο να τα σπάσω όλα από την οργή μου..

Πρώτες εντυπώσεις απο το Delft και την Ολλανδία άριστες..Μια ήσυχη πόλη, χωρίς πολλά αμάξια, με πολλά ποδήλατα, κανάλια, πάρκα, φθηνές μπυραρίες..Τις πρώτες 20 μέρες είχε και απίστευτο χιόνι..






Οπότε σταματάω τη γκρίνια προς το παρών (μιας και η γκρίνια δεν φεύγει ποτέ) και εύχομαι σε όλους καλή χρονιά..Και υγεία..Αυτή μόνο μετράει..Από εκεί και πέρα καλή τύχη και τα μάτια και η ψυχή σας ανοιχτά..


                                                      





6 σχόλια:

  1. καλή χρονιά. :)
    κάτι νέο ανοίγεται μπροστά σου. ίσως δεν το ήθελες, ίσως δεν το επεδίωξες μα σου έτυχε.
    καλό κουράγιο και καλή τύχη.
    ίσως η ολλανδία σου αλλάξει τη ζωή. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε φαντάζεσε πόσο χαίρομε που εφυγες. Στην ίδια φάση είμαι κι εγώ. Ετοιμη να φύγω όσο γίνεται πιο μακρυά.

    Να προσέχεις να ηρεμήσεις και να μας λες τα νέα σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Αγανακτισμένη έφηβη με αυτά που έζησα τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα,δεν μετανιώνω καθόλου που έφυγα..Απλά σου μένει το γαμώτο που κατάφεραν να κάνουν τη χώρα μη βιώσιμη για τους νέους..

    @Γαμάει και δέρνει και εγώ χαίρομαι,γιατί είχα βαρεθεί να κολυμπάω στο βούρκο της ανεργίας,της μιζέριας,της άσχημης πόλης και της απαισιοδοξίας..

    Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειδες Κέννυ που σε βρήκα και εγώ?? ;-)

    Θες να μου πείς πως σου φαίνονται οι 3 μήνες εκεί?

    Θα ήταν ενδιαφέρον να το αναρτήσω και στο blog μου αν δεν έχεις πρόβλημα μιας και το blog μου είναι "περι μετανάστευσης" και θα ενδιέφερε τους αναγνώστες μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μακάρι να μπορέσουμε να την ξανακάνουμε και να έρθουμε πάλι πάνω...Η μόνη διαφορά τώρα είναι ότι μαζί μας θα έρθει και ο μικρος μπεμπης μας...μεγαλωσε η οικογενεια μας....ευχομαι να σου πάνε ολα κατ ευχην!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Stella και από εδώ..Σε κάποια φάση που θα βρω χρόνο θα σου στείλω τις εμπειρίες μου για να τις βάλεις στο blog σου..Είσασταν Ολλανδία και γυρίσατε Ελλάδα; Πως και έτσι; Εύχομαι να μπορέσετε να γυρίσετε πίσω και το παιδί σας να μεγαλώσει σε μια πολιτισμένη χώρα και όχι στην Μπανανία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή